fredag 9. november 2018

Embosset juletre med Distress ink

Hei
Jeg har laget enda et julekort som jeg tenkte å delta i Scrappegarasjens Utfordring nr 49, med tema embossing. Utfordringen var å bruke pulver eller folder, eller begge deler.

Her startet jeg å lete etter stempler med  GOD JUL på, i forskjellig bredde, og en stjerne til toppen.
Jeg arrangerte de til jeg var fornøyd, i min Misti, stemplet med Versamark på en hvit kartong og
brukte rødt embossingpulver.

Neste steg var å maskere en trekant rundt teksten, jeg brukte PostIt lapper.

Så var det bare å blande på «mowed lawn» og «peeled paint» Distress ink med skumgummi.
Dette monterte jeg igjen på en rød kortbase. Jeg synes det ble et enkelt og elegant julekort, kommer nok til å lage flere av denne varianten.



Takk for at du tittet, sees :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar