tirsdag 28. mai 2013

Monochrome

Hei
Da har jeg laget et kort til ProMarkers utfordring på Facebook, dette er mitt aller, aller første bidrag til en utfordring, men jeg har alltid ønsket å være med, med da måtte jeg ha en blogg...
Og det har jeg nå! :)
Vi prøver:



Jeg hadde ikke lyst å levere et av de vanlige jente/blomst/barnekort, så jeg har tatt et stempel fra min Notabene -samling fra da de la ned, fikk de superbillig ;)  fargelagt med PM og klippet i 4 biter. Deretter montert hver bit på sort kartong. Kortet er stemplet med striper i hvit og embosset med blankt pulver. Et naturhvitt bånd pynter opp. Og så har jeg skrevet "hurra" med en gel penn. Og nå skal jeg sende det :)




6 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig kort! Digget at du klippet opp stemplet, ble kjempefint og annerledes!!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos PMN!
    Klem,
    DT-Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk :) så stas med en kommentar, også ^_^ glad.

      Slett
  2. Stilig kort du har laget :-) flott med den håndskrevne teksten :-) tusen takk for at du deltar i utfordringen hos PMN :-) klem Rita, DT

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) regner med å levere flere bidrag heretter :-)

      Slett
  3. Dette likte jeg virkelig godt!! Kanonstilig effekt med det oppklipte stempelet og herlig touch med håndskriften.
    Takk for at du deltar hos ProMarker Norge. Heng med på ny utfordring i morgen! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk til dere hos PMN :-) høy risiko for at jeg deltar flere ganger, ja :)
      Veldig glad for at jeg ble en av favorittene! Takk.

      Slett