fredag 6. januar 2017

Litt mer jul..

Hei.

Jeg er tydeligvis ikke helt ferdig med julen ennå, jeg har laget en tag med Prima stemplet mitt:

Først stemplet jeg Prima dukken på mønsterpapir og fargela hud og hår. Så stemplet jeg henne en gang til på rød glitterkartong. Jeg klippet ut kjole og støvler og limte på dukken, jeg tegnet opp linjene med en svart permanent tusj fordi stemplet ble ganske svakt.

Bakgrunnen er akvarellpapir farget med Distress Ink. Litt julemotiver er stemplet her og der, og et par blonderester som jeg fant i en skuff ble limt i kanten. Gloss på julekulene øverst, og da jeg utålmodig farget gull før glossen var tørr, så fløt det vakkert utover! Bonus!
Noen røde "bær" her og der, en julehilsen, Disress Ink på kantene og et bånd i toppen til pynt.

Jeg synes den ble riktig fin og gleder meg til å bruke den neste jul.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar